Informasjonsmøte tirsdag 5.november kl. 18

Skolestart er en av de største hendelsene i et barns liv. I Holmestrand kan du som foresatt velge mellom ulike pedagogiske tilbud. Holmestrand Internasjonale Montessoriskole er et av disse.

Vi inviterer til informasjonsmøte om montessoriskolen der du som foresatt kan bli orientert om hva vi har å tilby ditt barn.

Møtet finner sted på Småskolen, Eikelund 5 i Holmestrand. Du får anledning til å møte noen av våre pedagoger og høre mer om hvordan vi jobber. Det vil også bli god anledning til å stille spørsmål.

Søknadsfristen for hovedopptak til skoleåret 2020/2021 er 1. desember 2019. Søknadsskjema finner dere på våre hjemmesider (se informasjon under) eller ved å ta kontakt med skolen eller barnehagen på e-post eller telefon.

Vel møtt!

This entry was posted in Ukategorisert. Bookmark the permalink. Comments are closed, but you can leave a trackback: Tilbakesporings-URL.